Shrnutí

09.01.2012 17:53

    Toto byl primárně Lenčin výlet, mě nikdy moc francouzská kultura neoslovovala, ale po pro mě přeceňované Paříži si napravili hodnocení. Letěli jsme na jaře s přestupem v Paříži do Nice, na letišti vyzvedli auto, které jsme vraceli v Marseille, odkud jsem rovněž letěli domů. Výlet pro mě osobně byl poznamenán nedostatkem financí, takže jsem moc francouzské kultury nepoznal a hotely formule 1 jsou opravdu tuze zajímavé.

    Za těch 10 dnů jsme myslím projeli maximum zajímavostí, co tento region nabízí. Azurové pobřeží mě hodně zklamalo, hodně za to asi mohlo počasí, ale rozhodně mé špatné vnímání Cannes to neovlivnilo. Naproti tomu Provence s odstupem času se mi hodně zamlouvala, zejména vesničky a krajina v pohoří Luberon. Naproti tomu Marseille zařazuju mezi svá tři nejošklivější města a park Camarque přes jeho světovost vlastně tolik ani neměl co nabídnout.