Shrnutí

07.01.2012 19:25

Podruhé v Singapuru a popáté v Istanbulu a proč?:)

Tento únorový výlet trval pouze týden a spojil jsem v něm dvě moje oblíbená města z předchozích let. Cesta byla s Turkish Airlines, které se díky tomuto výletu stali moji nejlepší leteckou společností.

Singapur je na první pohled sterilní, malý stát někde na konci Malajského poloostrova, ale to jen na první pohled. Singapur je především město budoucnosti, kde vedle sebe žije několik národů, takže během hodiny mohu vidět Čínskou čtvrť, muslimské mešity nebo jíst indický dhál. Je to prostě Asie v kostce. Dále je to město jídla - tzv. foodcornery opravdu najdu na každém rohu a je zde zastoupená celá kulinářská Asie. Když k tomu přidám lokální atrakce typu Sentosa, Orchard Road či slavné Botanické zahrady, tak mi z toho vychází, že se ještě jednou vrátím:) myslím,že na toto město stačí v pohodě pět dnů a s troškou sebezáchovy se tu ani neutratí hodně.

Istanbul je moje srdeční město, po Praze zatím to nejhezčí město co jsem viděl, více u samostatné fotogalerie "Istanbul"