Shrnutí

21.01.2012 09:06

    Moje zatím poslední cesta do Itálie se zařizovala na poslední chvíli a byla pojata hodně nízkonákladově. Cílem bylo doplnit si poslední střípky aspoň toho nejdůležitějšího z Itálie.

    Již poněkolikáté jsem se ocitl v Římě, který opět nezklamal, jen opět jsem byl nucen vynechat vatikánská muzea, takže mám dobrou záminku se do toho krásného města zase vrátit. Řím je opravdu krásné město, obecně mám rád ty města, která se dají projít pěšky a zde se může začít u Kolosea a skončit až ve Vatikánu. Dále jsme viděli dva renesanční skvosty Pisu a Florencii. Zejména na Florencii bylo vidět, že za vládnutí rodu Medici byla jedním z nejdůležitějších evropských měst. Pisa vyloženě nezklamala, ale všechno je zde pouze omezeno na náměstí Zázraků. Určitě neřadím tento výlet k nejlepším, ale podařilo se během týdne vidět to co jsem vždy chtěl a za rozumný peníz.