Shrnutí

25.01.2012 19:28

    Moje druhá větší cesta vedla konečně do Turecka. Turecko mě nadchlo a od té doby jsem tu byl ještě pětkrát. Fotky jsou oskenované z klasických fotek.
    Tento první výlet byl výhradně zaměřen na turecký Kurdistán. V té době ještě byli zde aktivní jednotky PKK a dvě provincie byly pro turisty zcela uzavřeny. I tak před každým městem byli checkpointy a viděli jsme hodně vojenské techniky. Byl jsem zde tři týdny, a i když je toto území docela rozlehlé, tak jsem z něj viděl to nejdůležitější, a zejména pohraniční oblasti byli zážitkem. Východní Turecko už má vyloženě asijský charakter, zatímco západ této nádherné země je stále spíše Řecko. Projel jsem černomořské pobřeží, pak podél hranic s Gruzií a Irákem a pak zpět vnitrozemím, kde jsem v Kappadokii onemocněl. Naštěstí vše dobře dopadlo a tím začala má láska k Turecku.