Shrnutí

23.04.2012 20:45

    Konečně se mi podařilo dostat do Pobaltí. Sice jen na skok, sice jen do jedné země, ale i to se počítá. A jak tam bylo?

    Na úvod jsem si vybral hned město, které mělo být nejhezčí z celého Pobaltí, potažmo i celé Skandinávie. Tallin nezklamal, opravdu je to takový estonský Český Krumlov, ale ani žádný zázrak se nekonal. Původně jsem myslel, že bude mnohem více středověký, každá ulička byla hezká, ale žádná úžasná - takže líbilo se mi, ale nadšen jsem nebyl:)Naopak překvapilo místní muzeum v přírodě, Rožnov má na severu konkurenci:) Nejlepší byl nakonec estonský největší NP Lahemaa, kde jsme cestovali pronajatým autem. Nedozírné lesy, všudě značky upozorňující na toulavé losy a žadný turisti..ideál. Pokud příště dám nějaké Pobaltí, zkusím spíše asi přírodu:)