Shrnutí

03.06.2012 20:56

    Moje jubilejní padesátá země, to už chce malou oslavu:) Poslední čtyři výlety - potřetí do pouště, to už není náhoda. Jako už je v posledních měsících klasikou, tak autem, pod širákem a s maximálním využití času. Necelý týden v obrovských vedrech byl vyčerpávající, z této země mám rozpoluplné pocity.

    Proč tedy nevyrovnaná země? Bohužel, Jordánsko má dvě turistické perly - Petru a Wadí Rum. Posléze už absolutně nemá tato země co nabídnout, pokud bych hodnotil Jordánsko bez těchto dvou míst, tak obsadí nejspodnější příčky mého žebříčku. Nabízí se mi zde srovnání s Ománem, který sice postrádá takové turistické magnety, ale celkový feeling a kultura země je mi mnohem příjemnější. Vyjma jízdy po Královské silnici je zdejší krajina vcelku nezajímavá, místní kuchyně rovněž bohatostí nepřekypuje. Abych jenom nehaněl, tak obyvatelé Jordánska byli opravdu vstřícní, po dlouhé době jsem projel zemí bez jediného negativního setkání:)