Shrnutí

07.01.2012 19:44

Shrnutí:

Svatební cesta, nejdražší letenky v životě, nejlepší moře. Tak lze charakterizovat tento výlet na Mauricius. Byli jsme ubytováni 14 dní blízko La Morne, v nejméně turistické oblasti ostrova a měli pronajaté auto.

 Ačkoliv mě první den zklamal, postupně jsem tomuto ostrovu v Indickém oceánu přicházel na chuť. Očekával jsem nádhernou koupačku a myslel jsem si před odletem, že odjíždím na ostrov, kde není zas tolik co k vidění jiného. Opak byl pravdou, myslím, že jsme udělali hodně zajímavých výletů a zejména ta přírodní část ostrova stojí za vidění včetně zahrady La Vanille a nejstarší botanické zahrady na jižní polokouli Pamplemousses. Překvapilo mě, že hodně k vidění jsou tu vidět i slumy a rozhodně to není jen šťastný ostrov. Ale pro turistu opravdu má co nabídnout, nejen koupání.