Shrnutí

13.09.2013 20:47

    Hongkong. Město, které jsem vždy chtěl vidět. Od mala, co jsem sledoval hongkongské filmy, jsem věděl, že sem někdy zavítám. Vždy jsem měl toto město za pulsující, kulturou překypující obrovské mraveniště. Něco mi tento výlet potvrdil, něco bohužel vyvrátil.

    Strávili jsme na tomto výletu necelý týden, celkově v Hongkongu asi pět dní, což je myslím celkem slušné na to objektivně Hongkong zhodnotit. Začnu od konce, Hongkong byl spíše zklamáním, očekávání byla asi přespříliš vysoká. Bohužel je zde velmi málo k vidění moderních budov, centrum města tvoří cca 20 celkem hezkých staveb a zbytek jsou mrakodrapové paneláky. Což o to, z dálky je to opravdu krásný pohled, ale když člověk přijde blíž, tak teprve vidí tu šeď. Myslím, že město jako takové nemá tolik co nabídnout, s čistým svědomím, by se vše stihlo za den při nějakém delším stopoveru. Nemohu nesrovnat Singapur, kde už jen procházení se ulicemi byl zážitek, zde jen nutný transport mezi zajímavostmi. Naštěstí vše zachránila příroda, v okolí města jsou velké přírodní parky a jsou protkány velkým množstvím stezek. Naštěstí je zde levno, tak aspoň další plus:)Ale příště jen při stopoveru.