Shrnutí

09.11.2016 10:42

    Poslední dobou jezdím stále častěji na opakované návštěvy oblíbených zemí, bylo na čase vidět opět něco nového. Jako klasicky rozhodla příznivá cena letenek a volba padla na Azerbadžán. Do něj jsem chtěl jet už pěkných pár let, díky uvolněné vízové povinnosti, resp. požadavkům na víza se mi otevřela cesta až letos. Díky odletu z Budapešti jsme si prodloužili výlet o pár památek v Madarsku.

     V Azerbadžánu jsem byl pouze 4 dny, takže těžko hodnotit. Na druhou stranu myslím, že díky nahuštěnému programu jsme vyjma západu země zvladli Best of Azer. Spaní klasicky pod širákem, jídlo v resturačkách (bohužel pořád to samé). Jak zhodnotit tento výlet? Věděl jsem, že Azer nemůže nabídnout moc tursitckych atrakcí, spíš jsem byl zvědav na nový region, na podkavkazkou mentalitu. Azer se nijak moc neodlišoval od ostatních zemí, navzdory specifickému regionu, není nijak výrazně odlišný.