Shrnutí

09.11.2016 11:27

A zase do Ománu. Už je skoro zvykem, že každoročne jezdím do této země na Arabském poloostrově. Myslím, že letos na dlouhou dobu naposled, protože opravdu už moc míst tam není co vidět, proto dám si od Ománu odpočinek. Už také se na něm začíná projevovat větší turistický ruch, trochu větší ceny.

        Ale to nic nemění na tom, že letos to byl nejlepší Omán ze všech. Poprvé jsem využil přednost jeepu a projel jsem některé úseky sjizdné jen 4x4, zejména wadi Bani Awf bylo super. Celkově vzato jsem při tomto výletu zúročil předhozí 4 návštěvy této země a projel jsem opravdu to nejlepší co Omán nabízí. Zkusil jsem letos jet do Ománu hned ke konci khareefu s tím, že uvidím účinky Khareefu v Dhofaru, bohužel už tam moc zeleně nebylo, takže nejvýraznějším pozůstatkem Khareefu bylo studenné moře na jihu. Najeto 5500km, navštívena takřka padesátka míst. Takže Ománe byl si super, je čas ale zase už objevovat jiné země:)