Shrnutí

23.04.2019 12:27

     Klasika posledních let, podruhé do stejné země, jen lépe. Vylepšený okruh Jordánskem, vylepšený zejména pěšími výlety. Jako skoro každé jaro jsem hledal kam klasicky natýden a když Ryanar zavedl novou linku do Ammanu, nebylo co řešit. moc míst kam na sedm dní okolo Evropy není, do mnoha míst se mi opakovaně už nechtělo a co se týče výhodnosti tak vycházel lépe snad jen marrakesh.

     Jeli jsme v sedmi lidech, proto poprvé v životě jsem bookoval dodávávku a rozhodně nezklamala. První 4 dny byly věnovány největším peckám, Petra a Wadí Rum. Petru už na potřetí vidět nemusím, ale Wadi Rum bych ještě jendou rád jel, letos se mi podařilo se dostat hlouběji do pouště, nějakých 80km na hrnaice se Saoudskou Arabii na nejvyšší horu Jordánska. Druhá polovina výletu byla věnováno zbytku best of  Jordánska doplněným o dva půldenní peší výlety. Bohužel ačkoliv jsme jeli v březnu tak nebylo nijak úžasně, zejména v posledních dnech i pršelo.

    Byl to jako vžedy vydařený výlet. Myslím, že Jordánsko mám definitivně odškrtnuté, ale nikdy neříkej nikdy:)