Shrnutí

17.01.2012 19:56

    První a poslední využití krátkodobé existence C4S za tehdy fantastickou cenu. Tehdy se do Irska nedalo levně dostat, ruku v ruce s atraktivitou této země tomu nešlo odolat.

    Myslím, že tento výlet byl jedním z mála společně, který se moc nepodařil. Ani nevím přesně čím hlavně, spíše to byla souhra negativních okolností. Zejména to co jsme nemohli ovlivnit a to bylo počasí. Cestovat v dubnu do Irska není ještě dobrý nápad, později je tam rozhodně lépe. Dále to byla moje nepřipravenost cesty. Bylo jasné, že hlavně chceme jet na západ Irska.  Tentokrát jsem přebíral, až jsem přebral. A vzešel z toho trek kolem poloostrova Dingle. Co si pomatuji byl hodně doporučovaný a i podle fotek vypadal zajímavě. Je zde bohužel hodně dlouhý nástup k zajímavějším částem treku, hodně často se jde v dohledu silnice, či přímo po ni. Jezdí zde velmi málo aut, ale je to otrava. Co mě rovněž celkem zklamalo, byla větší frekvence typických irských staveb. Naopak nutno uznat střední část treku okolo nejzápadnějšího bodu Irska byla krásná. Na závěr se nám bohužel definitivně zkazilo počasí a došlo na únavu lidského materiálu.

    Dublin je kapitola sama o sobě. Pokud beru srovnání se Sofií, kterou jsem viděl o pár týdnů později, tak je nádherný. Pokud beru v potaz očekávání vyvolaný českým hype po tomto městě, bylo to zklamání. S chladnou hlavou mohu říct, že nebyl špatný, ale asi už nepotřebuji ho znovu vidět.