Top Azurové pobřeží a Provence

09.01.2012 17:28

Top Azurové pobřeží a Provence:

  1. Avignon – město papežů bylo asi ze všech měst nejhezčí, mám rád stará města s plynule na sebe navazující zástavbou a to jsem zde dostal. Papežský hrad byl monumentální, Avignonský most byl naopak spíš vtip.
  2. Roussillon  - asi nejhezčí z opevněných vesnic v tomto nádherném kraji, které má významné plus v podobě blízkých barevných skal.
  3.  Port Grimaud  – Benátky Azurového pobřeží, s italským vzorem se to nedá ani srovnávat, ale určité kouzlo to má. Asi jediné místo z Azurového pobřeží, co mě zaujalo.

 

Down Azurové pobřeží a Provence:

    Marseille město, kde se dobře a bezpečně člověk necítí. Není zde vlastně ani příliš co vidět. S Cannes dvě města kam nikdy nepojedu. Pro mě osobně jsou tu hodně nadhodnocené ceny, i když musím uznat, že je to asi opravdu kulinářský ráj, jen jsem osobně z něj moc neochutnal.