TOP Polsko 2014

09.11.2016 10:33

Jak již jsem psal, tak skoro vše se mi líbilo, opravdu Polsko bylo příjemné překvapení. Ale jako vždy se najdou místa, která zaujala nejvíce.

1/ Wolf Lair - Hitlerovy Bunkry u Litvy byly super, mám hodně rád opuštěné stavby a tyto byly i s pohnutou zajímavou historií. Fakt bomba

2/ Kostel v Gdansku - Gdansk jako město samo o sobě je celkem fajn, ale procházká kostelem zezdola až k zvonici byla super. Velké prostory, velká prázdnota, nic pro lidi se závratěmi.

3/ Birkenau a Osvětim - historické místo jako žádné jiné


Bottom Polsko:

Hodně mě zklamal Krakow, na to jaký jsem měl od něj očekávání, tak zklamaní. Brát tuto návštěvu jako každou jinou, tak je to celkem fajn město, ale od mala jsem tam chtěl jet. Ulice jak na Vinohradech, nic moc středověkého. Stejný případ jako například Jeruzalém.